Dziecięce tatuaże

Rośnie we mnie gniew. Wczoraj, jak co wieczór przeglądając informacje z facebookowego świata, trafiłam na krótki film, w którym matka przytrzymuje płaczące dziecko, podczas gdy jakiś idiota w rękawiczkach robi mu tatuaż. Dziecko płakało tak rozdzierająco, że do późnych godzin nocnych nie mogłam pozbyć się tego dźwięku z pamięci, cała drżałam. To potworne! Wygooglowałam temat i ku mojemu przerażeniu odkryłam, że ona nie jest jedyna!!! A to, co malec miał tatuowane, to jakiś symbol religijnej sekty, do której przynależała matka. Nie mogę znieść myśli, że nie poniosła za to żadnej kary, że teraz bezkarnie chodzi po świecie i być może nie zrobiła tego tylko jednemu swojemu dziecku (o ile ma ich więcej). Ta kobieta nie zasługuje na to, by być nazywana matką.

Poniżej zamieszczam film, ale zaznaczam, że te obrazy zostaną w Waszej pamięci już na zawsze!

 

Po obejrzeniu tego świństwa, przytuliłam śpiącego Pyszolinka i przeanalizowałam każdy centymetr jej ciałka- jak można zniszczyć coś tak idealnego i delikatnego, jak dziecięca skóra?!

2 uwagi do wpisu “Dziecięce tatuaże

  1. Moim zdaniem, są rzeczy o których rodzice nie powinni decydować za dzieci. Te tatuaże są jedną z nich. Drugą rzeczą jest chrzest, dziecko powinno być wychowane we wierze takiej jakiej są rodzice, ale to czy chce przyjąć chrzest czy nie powinno podjąć w wieku 18 lat.

    Polubienie

    1. Panie Prezesie, niezwykłe wyczucie czasu! Właśnie stoimy przed decyzją o Chrzcie, ale myślę, że jej treść nikogo nie zaskoczy tym bardziej, że presja ogromna. Pozdrawiam 😉

      Polubienie

Skomentuj

